lördag 22 januari 2011

Färdig!

Nu är lilla täcket klart! Efter, faktiskt, 7 sorger och 8 bedrövelser. Har nog aldrig sprättat så mycket i samma täcke. Men som sagt var - nu är det klart.
Har idag också rensat ut sonens saker från gästrummet. Han kommer att bli svårt chockad när han kommer för att ta med sina saker till sin nya lägenhet.
 I samma veva flyttade alla mina inspirations- och lappböcker till en hylla där alla får plats. Det betydde att alla mellanlägg, vlieselin, thermovadd och dylikt fick komma ur sina gömmor. Aha, här kom det fram hur mycket jag dubbelköpt för att jag inte vetat vad jag hade.
Dessutom luftades alla ufo:n. 17 st som ännu inte fått baksidor och blivit quiltade! Hjälp, vad jag inte visste att jag hade. Det är ju en skatt!
Min man tycker om min hobby och hjälper mig ofta att få till mer plats när det behövs. Så med en ny hylla fick jag plats och översikt över mina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar