torsdag 17 mars 2011

Gör om, gör rätt

Nej, den blev inte som jag tänkt mig. Duken som skulle passa till mugrugsen. Det blev alldeles för mycket vitt i den och dessutom för lång. Men - matsalsbordet behövde en ny duk och tänk så bra den kommer att passa där! Så då har jag det härliga uppdraget att på EQ7 ta fram en annan modell och rätt färger. Så kul man kan ha av att göra lite fel!
Annars har jag gjort färdigt en beställning på fyra förkläden. Det känns jättebra! 
Efter första april kommer mitt e-postkonto i Telia att tas bort. (Vi har bytt bredbandsbolag) Så då skulle jag snabbt fixa ett konto i G-mail. Bra! Klockan var sent - mycket sent och jag skulle skapa kontot med namn och allt. Och vad gör jag? Jo, jag tar mitt jättelånga namn och testar med det. Utan prickar. Det gick bra om jag la till "58". Jaja, klockan var halv två och hjärnan sov nog. Så det blev det. Pust! Sen ska ju alla underrättas om detta. Jag prickade av alla på kontaktlistan och skrev ett litet brev och bifogade den nya adressen. UTAN 58! Upptäckte misstaget i samma stund som jag tryckte på knappen "Skicka". Jaha, nytt brev med - nu - rätt adress. En av mottagarna konstaterade att det var fler än han som inte sov på nätterna! Sen ska ju alla prenumerationer få rätt adress! Jag tror jag sätter mig vid symaskinen och slappar en stund innan jag tar itu med det!
Ännu inte riktigt färdig, men den blir fin på matsalsbordet.

Förkläde 
Hönan är en freebee och texten har jag sett på Sysidan.

Kaffekopp också en freebee.

Avocado. Ändrade lite i färgerna.

Vinglasen kommer jag att använda fler gånger.

Paprika. Visst är den fin!
 Nä, jag tar en kopp kaffe och åker och handlar. När jag kör bil brukar idéerna komma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar